استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال ذوب آهن با پيروزي مقابل استقلال سومين شکست آبي‌پوشان تهراني را در ليگ نهم رقم زد.


  ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن و استقلال از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر و در حضور بيش از 7 هزار تماشاگر برگزار شد.

به گزارش فارس، قضاوت اين ديدار بر عهده يدالله جهانبازي بود. وي به هادي تاميني از ذوب آهن و پژمان نوري و محمد مهدي نظري از استقلال کارت زرد نشان داد. همچنين کريم بوستاني از روي نيمکت استقلال اخراج شد.

در نيمه اول ميزبان در دقيقه 14 و روي ضربه سر مهدي رجب زاده دروازه استقلال را باز کرد. ذوب آهن تا زدن گل توسط رجب زاده بازي را در اختيار داشت اما اين شاگردان قلعه نويي بودند که به صورت پراکنده حمله کرده و حتي دروازه بان ذوب آهن در چند مرحله مانع از گلزني نکونام و برهاني و قاضي شد.

با شروع نيمه دوم و پس از ورود مجيدي، پيش بيني مي شد استقلال به گل برسد اما هنوز 5 دقيقه از نيمه دوم نگذشته بود که حدادي فر در دقيقه 50 روي پاس زيباي تبريزي گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند.

استقلال در ادامه بازي روي دروازه ذوب آهن فشار آورد و حتي يکي دو صحنه مشکوک نيز در محوطه جريمه حريف به وجود آورد که منجر به پنالتي و گل نشد تا اين تيم از 3 بازي گذشته خود مقابل استقلال خوزستان، پرسپوليس و ذوب آهن تنها يک امتياز کسب کند و سومين شکست فصل را تجربه کند.

آبي پوشان با اين نتيجه رکورد شکست ناپذيري مقابل ذوب آهن از بعد از ليگ نهم را از دست دادند و همان 15 امتيازي باقي ماندند.

ترکيب ذوب آهن:

ميلان مياتوويچ،سپهر حيدري، هادي تاميني، سينا عشوري، محمد صلصالي، قاسم حدادي فر، اکبر ايماني، اسماعيل فرهادي، مرتضي تبريزي(92 بهزاد پهلوان)، روح الله عرب و مهدي رجب زاده

سرمربي: لوکا بوناچيچ

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، حنيف عمران‌زاده، امير حسين صادقي، جواد نکونام، ساموئل، پژمان نوري (63 هاشم بيک زاده)، آندرانيک تيموريان، فردين عابديني، عليرضا نيکبخت(46 فرهاد مجيدي)، محمد قاضي و آرش برهاني(54 محمد مهدي نظري)

سرمربي امير قلعه نويي

تيم فوتبال پرسپوليس برابر ذوب آهن متوقف شد و در رده ششم باقي ‌ماند.


 هفته سي و دوم ليگ برتر امروز با انجام دو ديدار همزمان از ساعت 17 برگزار شد. پرسپوليس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تيم ذوب آهن رفت که اين بازي با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.

ولادتکو در دقيقه 19 با يک ضربه فني از داخل محوطه جريمه دروازه تيم ذوب آهن را باز کرد.

مهدي رجب‌زاده در دقيقه 72 با عبور از عمق دفاع پرسپوليس از داخل محوطه جريمه با يک شوت دروازه سرخپوشان را باز کرد.

ذوب آهن در نيمه دوم هجومي بازي کرد و در اکثر دقايق مسابقه بر روي دروازه پرسپوليس حضور داشت ولي فقط يکبار توانست گلزني کند.

البرز حاجي‌پور داور اين مسابقه به محمد برجلو و حميد شفاعت از ذوب آهن و ميثم نقي‌زاده و محسن بنگر از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

به گزارش فارس، با  اين مساوي پرسپوليس 47 امتيازي شد و همچنان در رده ششم باقي ماند و ذوب آهن 32 امتياز هم در رده چهاردهم همچنان به بقا اميدوار است.

ترکيب ذوب آهن:

گئورگ کاسپاروف، محمد صلصالي، عليرضا محمد، سينا عشوري، حميد شفاعت، اسماعيل فرهادي، محسن مسلمان، محمد برجلو( از دقيقه 73 فوفانا)، پيام صادقيان( از دقيقه 80 پهوان)، قاسم حدادي و محسن بياتي‌ نيا( از دقيقه 46 مهدي رجب‌زاده)

سرمربي: فرهاد کاظمي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، اميرحسين فشنگچي، حسين ماهيني( از دقيقه38 محمدرضا خانزاده)، عادل کلاه کج،  ولادتکو( از دقيقه 74 مارکو پروويچ)، ميثم نقي‌زاده،محمد نوري، غلامرضا رضايي و کريم انصاري فرد( از دقيقه 63 هادي نوروزي)

سرمربي: يحيي گل‌محمدي

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان